ID: 266635
Telefonisch Hulpverlener Afdeling Service
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Jouw toekomstige werkplek is één van de belangrijkste spelers op het gebied van hulpverlening. Er wordt hulp verleend over de hele wereld in opdracht van o.a. auto-importeurs, leasemaatschappijen, touroperators, verzekeraars en buitenlandse alarmcentrales.
Naast voertuig- en personenhulpverlening bestaat ons dienstenassortiment verder uit het aanbieden van o.a. rampencoördinatie, home-assistance, personenalarmering en 24-uurs bereikbaarheidsservice. De Alarmcentrale is dan ook 7 dagen per week geopend en er wordt 24 uur per dag hulp verleend. Samen met jouw collega’s maak je hét verschil voor iedereen die écht hulp nodig heeft.
Functieomschrijving
Ben jij service gericht ingesteld? Kan jij goed luisteren? Ben jij veelzijdig en houd je van afwisseling? Vind je het leuk om mensen telefonisch te woord te staan? Lees dan snel verder!
Als medewerker service center ben jij de telefoniste voor diverse opdrachtgevers van jouw werkgever! Kortom je bent het eerste aanspreekpunt voor diverse bedrijven waardoor jouw dag altijd anders zal zijn. Het type opdrachtgevers is onder andere: verzekeringen, energiebedrijven, zorginstellingen, autodealers en woningbouwverenigingen.
Een werkdag bestaat uit het beantwoorden van vragen en de klant helpen die vraag op te lossen. Aangezien de telefoontjes erg divers van aard zijn, is het van belang dat je snel kunt schakelen tussen de verschillende onderwerpen. Je probeert de klantvraag helder te krijgen en de klant zo goed mogelijk te helpen. Je noteert alle gesprekken in de bijbehorende systemen zodat de opdrachtgever kan inzien hoe de vraag is opgelost. Het belangrijkste is dat de klant tevreden ophangt en deze tevreden is.
Jouw toekomstige werkplek is één van de belangrijkste spelers op het gebied van hulpverlening. Er wordt hulp verleend over de hele wereld in opdracht van o.a. auto-importeurs, leasemaatschappijen, touroperators, verzekeraars en buitenlandse alarmcentrales.
Naast voertuig- en personenhulpverlening bestaat ons dienstenassortiment verder uit het aanbieden van o.a. rampencoördinatie, home-assistance, personenalarmering en 24-uurs bereikbaarheidsservice. De Alarmcentrale is dan ook 7 dagen per week geopend en er wordt 24 uur per dag hulp verleend. Samen met jouw collega’s maak je hét verschil voor iedereen die écht hulp nodig heeft.
Wat bieden wij:
Is deze vacature jouw op het lijf geschreven?
Stuur dan vandaag nog je cv en motivatie naar Ilse, Service Consultant Adecco Contact Center Solutions op het e-mailadres ccsutrecht@adecco.nl of bel bij vragen naar 030-604 42 60.
Arbeidsvoorwaarden
Jouw toekomstige werkplek is één van de belangrijkste spelers op het gebied van hulpverlening. Er wordt hulp verleend over de hele wereld in opdracht van o.a. auto-importeurs, leasemaatschappijen, touroperators, verzekeraars en buitenlandse alarmcentrales.
Naast voertuig- en personenhulpverlening bestaat ons dienstenassortiment verder uit het aanbieden van o.a. rampencoördinatie, home-assistance, personenalarmering en 24-uurs bereikbaarheidsservice. De Alarmcentrale is dan ook 7 dagen per week geopend en er wordt 24 uur per dag hulp verleend. Samen met jouw collega’s maak je hét verschil voor iedereen die écht hulp nodig heeft.
Functieomschrijving
Ben jij service gericht ingesteld? Kan jij goed luisteren? Ben jij veelzijdig en houd je van afwisseling? Vind je het leuk om mensen telefonisch te woord te staan? Lees dan snel verder!
Als medewerker service center ben jij de telefoniste voor diverse opdrachtgevers van jouw werkgever! Kortom je bent het eerste aanspreekpunt voor diverse bedrijven waardoor jouw dag altijd anders zal zijn. Het type opdrachtgevers is onder andere: verzekeringen, energiebedrijven, zorginstellingen, autodealers en woningbouwverenigingen.
Een werkdag bestaat uit het beantwoorden van vragen en de klant helpen die vraag op te lossen. Aangezien de telefoontjes erg divers van aard zijn, is het van belang dat je snel kunt schakelen tussen de verschillende onderwerpen. Je probeert de klantvraag helder te krijgen en de klant zo goed mogelijk te helpen. Je noteert alle gesprekken in de bijbehorende systemen zodat de opdrachtgever kan inzien hoe de vraag is opgelost. Het belangrijkste is dat de klant tevreden ophangt en deze tevreden is.
Jouw toekomstige werkplek is één van de belangrijkste spelers op het gebied van hulpverlening. Er wordt hulp verleend over de hele wereld in opdracht van o.a. auto-importeurs, leasemaatschappijen, touroperators, verzekeraars en buitenlandse alarmcentrales.
Naast voertuig- en personenhulpverlening bestaat ons dienstenassortiment verder uit het aanbieden van o.a. rampencoördinatie, home-assistance, personenalarmering en 24-uurs bereikbaarheidsservice. De Alarmcentrale is dan ook 7 dagen per week geopend en er wordt 24 uur per dag hulp verleend. Samen met jouw collega’s maak je hét verschil voor iedereen die écht hulp nodig heeft.
- Het vloeiend spreken en schrijven van de Nederlandse taal;
- Flexibel: 24 – 40 uur per week inzetbaar, 24 uur per dag, ook in het weekend;
- Ook fijn, af en toe een dagje vrij doordeweeks;
- Empathisch: je kunt je inleven in het probleem van de beller;
- Oplossingsgericht: alleen de beste oplossing is goed genoeg;
- Teamplayer: je collega’s kunnen op je rekenen;
- Klantvriendelijk: de klant staat voor jou op nummer 1;
- Telefonische ervaring? Mooi meegenomen, niet verplicht!
Wat bieden wij:
- Een baan waarin je mensen écht kunt helpen;
- Een uitdagende baan in een betrokken en loyaal team;
- Flexibel werken: waardoor je ook doordeweeks eens een dagje vrij bent;
- Ontwikkelingsmogelijkheden: het behalen van WFT diploma's;
- Leuke evenementen, georganiseerd door het team/de personeelsvereniging;
- Bruto salaris van €10,50 per uur;
- Extra salaris (ORT) in het weekend en tussen 21:00 uur en 7:00 uur;
- Ontspanning, je kunt tijdens je pauze gamen en je kunt gebruik maken van de fitness;
- En uiteraard reiskostenvergoeding.
Is deze vacature jouw op het lijf geschreven?
Stuur dan vandaag nog je cv en motivatie naar Ilse, Service Consultant Adecco Contact Center Solutions op het e-mailadres ccsutrecht@adecco.nl of bel bij vragen naar 030-604 42 60.
Arbeidsvoorwaarden